فرشته هایی از طرف خدا

سیمونی شاه پسرام

1392/7/7 9:48
نویسنده : rashin vasli
356 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسلهای مامانی اومدم عکسهای سیسمونیتونو براتون بذارم اما قبلش میخوام از مامان فاطمه بابت همشون تشکر کنم.انشالله وقتی بزرگ شدین محبتاشو جبران کنین.

اول از همه از سرویس خوابتون شروع میکنم:

راکرهاای قشنگتون:

لباسهاتون:

 

 

وسایل حمام:

سرویس غذا خوری و پیش بندها:

رخت خواب های داخل تخت و بالش و پتوها:

شیشه و پستونک:

و بالاخره کالسکه و کیف:

 

 

مبارکتون باشه قشنگای مامان.انشاالله به شادی و سلامتی ازشون استفاده کنین.

راستی اینم لباس بچگی های بابایی که دست مامان جون درد  نکنه اینارو یادگاری نگهشون داشته:

 

از مامان جون سیما تشکر میکنم که خیلی زحمتمون کشیدو تو این 9ماه نگذاشت اب تو دلمون تکون بخوره

و مامان جون فاطمه که با اینکه همیشه کنارمون نبود اما وقتی که بود خیلی واسمون زحمت کشید لبخندواستون سیسمونی های قشنگ خرید خونمون واسه امدن گل پسرا تمیز کرد


و از بابا جونم تشکر میکنم بابت همه چی

از همه بابت همه چییییییییی  از رسیدگیهاشون بهمون تااااااا هدیه های سیسمونییی و همه چییییییییی  تشکر میکنیم


راستیی از بابای مهربون که خیلی خیلی دوسش دارم تشکر میکنم بابابت همه چیز  

خلاصههههه ممنون از همهههههههه حتی کسایی که تو مطب دکتر بمون جا میدادن تا بشینیم و خسته نشیم تااا رانندههایی که بمون را میدادن که زیاد معطل نشیم .........

و از همه بیشتر از خدا ی مهربون واسه افریدن شما تشکر میکنم که به من وبابایی طعم مادر و پدر شدن چشوند.انشاللهههههه روزی همه دوستان گل نینی سایتم بشه امییییییییییییین


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سوگلی
7 مهر 92 11:00
سلام نفس جون
مبارک باشه به سلامتی
خیلی خوشگل شده سیسمونی گل پسرا



ممنون سوگلی جونممممم بوووسسسسسس
نی نی 1
7 مهر 92 11:17
سلام
به به ، چه مامان خوش سلیقه ای
امیدوارم نی نیات به سلامتی به دنیا بیان و زیر سایه ی شما به خوشی بزرگ شن..
مامانی مهربون واسه نی نی دار شدن منم دعا کن


انشالله عزیزم شمام به زودی سیسمونی نینی تو بذاری ببینیم بوووووس
آرشیدا جون
7 مهر 92 23:07
بهههههههههههههههههههه


مبارکا باشه نفس جونی.........


ایشالله دومادی گل پسرا........



ممنون عزیزم لطف کردی

مامان اینده انشالله
8 مهر 92 19:12
سلام مامان نفس انشالله سالهای سال به خوشی در کنار هم زندگی کنید برای من منتظرم دعا کن عزیزم
مهتاب
9 مهر 92 21:09
سلام نفس جونممممممممممممممم
دست مامانت درد نکن
انشالا......دامادی پسرای گلت
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
فدات شم مهتاب جونام انشالله به سلامتی نینیت بیاد بغلت