فرشته هایی از طرف خدا

سلام پسرای گلم

1392/4/12 12:15
نویسنده : rashin vasli
833 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

پسرای گلم فداتون بشم عشقای من همه چیم خیلی دوستون دارم دلم واستو ضعف میره چقدر شیطون شدین ه چی از شیطونیاتون بگم کم گفتم ماچپسرای مامان به دل مامان لگد میزنین شدیدبغلخیلی مزه میدهلبخندفک کنم با هم دیگه 2تا داداشا فوتبال بازی میکنان بدشم موج مکزیکی میرین وای چه حس قشنگی دارم 9ماه انتظار با همه سختی هاش خیلی قشنگه واسه دیدنتون لحظه شماری میکنم پسرای گلم بابای واستون اسم انتخاب کرده بود امیر رضاوامیر علی خیلی اسمای قشنگی هستن لبخنداما بابای تصمیم گرفت که عوضشون کنه شاید رضاورها گذاشتیم متفکرخودمم دقیق نمیدونم اما خبرتون میدم .مامان جون عمه جون و خاله ها و مامان بزرگ از استارا امده بودن و همشون دست پر خاله ها واسه مامان لباس اوردن انا جونم واسه مامان پارچه خرید که خاله توران واسش لباس بارداری دوخت عمه جون 2 دست لباس ماه که منو بابا عاشقشون شدیم اوردن مامان بزرگم پول داد واستون  مامانجونم قاب عکس 2 طرفه بعدشم از تبریز واستون خرید کرد شیشه شیر ناخنگیر  تب سنج وخاله بهرخم واتون 2تا بالش شیر دهی خریده بود خیلی ناز بودن دست همشون درد نکنه مبارکتون باشه گل پسرا قند عسلای مامان.خاله تورانم واسه الیسا جون که قراره 2ماه زودتر از شما بدنیا بیاد کلی خرید کرد و بهرخ خاله 1 بالش  شیر دهیم واسه دوست کوچولوتون خرید و مامانجونم 1 فلاسک واسه روی سیسمونی الیسا جون .الیسای قشنگم مبارکت باشه خاله

گل پسرام 24 هفتشون و ماشالله هروز دارن بزرگ و اقا میشن

 

مامانوبابا عاشقتون



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)